Welkom op mijn reisblog!

30 april 2018

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    30 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Bart en Ineke:
    11 mei 2018
    Ha lieve Hannie,
    ja hoor ik ben nu aangemeld. Leuk!
    Wij zijn net terug van een 3 weekse reis mat de auto naar Corsica en Sardinië...we hebben erg genoten!
    Ik wens jullie een goede verdere voorbereiding en prachtige tocht!!
    Veel liefs van Ineke
    en ook van Bart
    die ga ik nu je mail om aan te melden door sturen.
  3. Henk en Ria:
    14 mei 2018
    Nog 1 nachtje in jullie eigen bed en dan.... kan jullie uitdagende avontuur beginnen !

Las in het boek van het Willibrordpad dit stukje ....

Aarde

Mijn voeten. Daar begint het mee.
    Hoe kan ik overeind blijven als die niet stevig staan.
    Bomen, geworteld. Mensen verankerd, verankerd in de bodem van het bestaan.
    en nu, stap na stap, hier op het pad raken mijn voeten de aarde zonder haar werkelijk los te laten.
    Verbonden met alles wat me draagt,volg ik deze weg, die me door het leven leidt. en om mij heen het gras, de koeien, de gewassen op het land, net gezaaid, of al wachtend op de oogst.
    Een boerderij.
    Wie zich verbonden weet met de aarde, begroet met elke voetstap alles wat leeft en groeit. Geur van zand, een takje in mijn haar.

De aarde groet terug als je maar luistert.

Wensen jullie een mooie wandelmaand.....veel plezier samen stap voor stap kom je dichter bij je doel !!

En....we blijven jullie volgen ....liefs Henk en Ria 😘
  4. Mirella:
    19 mei 2018
    Lieve Maarten en Hannie. Jaa ik volg jullie nu ook op de voet... en denk vanaf vandaag Wouter ook.Zon avontuur willen we graag mee beleven.
    Al het succes en ontzettend veel mooie en kostbare momenten wens ik jullie.liefs en zo passend deze hele trip .Ik zie het helemaal voor me