Oorlogstuig....

28 mei 2018

We dachten al, toen we 24 mei over het strand bij Wissant liepen: “laten we hier maar over heen stappen....”

1. Jan:
    Prachtige foto’s ook!!!!
  2. Henk en Ria:
    Wat een geluk ...
    Het spannende boek had maar zo een thriller kunnen worden 😥
  3. Ineke en Piet,:
    29 mei 2018
    Hoi,een late reactie van ons. Was druk van t weekend met de kleinkids.
    Het is wel een mooie reis zo door strand en natuur vast last van jullie kuiten gehad vooral dat ploegen door het zachte zand.
    Wat een belevenis en dan al op de helft.
  4. Anne en Sietse:
    29 mei 2018
    da's nou ook toevallig, mn broer vertelde gisteren dat op de Falklandeilanden de caracaravogels leven, vrij listige vogels die oplettend waren tijdens de oorlog in 1982, deze aaseters zouden de bedenkelijke taktiek beschikken zeehonden naar zich toe te lokken door rond een hun bekende in 1982 geplaatste landmijn te gaan groeperen, en dan zodra de rook is opgetrokken zich aan de resten tegoed te kunnen doen...dus pas op als je een verdacht groepje vogels ziet op je pad